And so it begins…

Laat ik mezelf maar eerst eens voorstellen. Ik ben Samaja, 31 (al voel ik me hoogstens 26) en ik doe niets liever dan mijn gedachten op papier zetten. Ik lees zelf heel veel blogs en heb een tijdje een blog proberen schrijven, maar dat is om allerlei redenen geen succes geworden. Deze keer ben ik van plan om beter mijn best te doen, d.w.z. eerlijk zijn zonder de details van mijn privéleven te grabbel te gooien en een duidelijke focus kiezen.

Ik ben 31 jaar, getrouwd en ik werk voor de overheid. Ik ga u voor de rest niet lastigvallen met mijn (nochtans zeer interessante) job en met mijn huwelijk, want dat zou alleen maar zeer saaie schrijfsels opleveren over hoe gelukkig we wel niet zijn samen. Ik zal het u besparen ;-).

Zoals ik het nu zie, zal de nadruk op mijn hobby’s liggen: reizen, lezen, een goed concert meepikken, TV-series verslinden, … Ik besef dat ik heus niet de enige ben die zo’n thematiek aanboort, maar je kan maar beter schrijven over dingen waar je iets van afweet, niet?

Ik weet nog niet precies welke richting het met deze blog zal uitgaan, maar ik zou het fantastisch vinden als u samen met mij op ontdekking gaat. To be continued!

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

5 reacties op And so it begins…

  1. resaarcle zegt:

    Welkom in Blogland!

    Like

  2. Samaja zegt:

    Bedankt :-). Het is fijn om eindelijk zelf actief mee te doen na maanden enkel andere blogs te lezen. Ik heb er alvast zin in!

    Like

  3. LJ zegt:

    Ik voel me ook nog altijd 26 – ben er intussen 29, soms schuift dat nog wel wat op…
    En je interesses leunen heel dicht aan bij de mijne. Je blogje zit nu in mijn feedreader… 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Wildcard zegt:

    Welkom in Blogland, succes met je blogje én bedankt om me te volgen. Ik heb je bij m’n bookmarks gezet 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Billy zegt:

    nog niet zo lang bezig dus, Samaja.
    Ik piep nog wat rond… 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

