Merry Christmas

Kerst is inmiddels achter de rug (wij vieren op kerstavond) en nu al voel ik me schuldig dat ik weer zoveel gegeten heb. Ik ben het type dat zich bij de aperitief helemaal laat gaan en daarna eigenlijk al vol zit, wanneer er aan tafel nog drie gangen moeten komen… Elk jaar neem ik mij voor om vooral rustigaan te doen, maar dan komen die lekkere warme hapjes rond en lonken de chips naar mij… Ik heb slechts 1 glaasje gedronken, dus dat levert me niet veel extra calorieën op, maar toch, het was weer een kwestie van overdaad.

Het was voor de rest kerstavond zoals we die gewoon zijn: bijpraten tijdens het eten, spelletjes nadien en mijn mama die toch weer meer tijd in de keuken spendeerde dan nodig. Tja, ik ga ze nu niet meer veranderen ;-).

Vandaag hadden we eigenlijk niets te doen. We waren van plan om te gaan wandelen, maar door het slechte weer zijn we gewoon binnen gebleven, hebben we wat TV gekeken en genoten van de overschotjes van het festijn. Het feit dat ik op kerstavond alweer keelpijn kreeg, heeft daar ook wel iets mee te maken. Ik ga toch echt serieus moeten uitrusten de komende dagen…

De plannen voor die komende dagen zijn dan ook niet veel speciaals. We moeten dringend onze Digicorder opkuisen, want er is maar 25% meer vrij en ik ga nog een hele lading films opnemen. Ik ben ook de Harry Potter boeken aan het lezen, in het Engels deze keer. Voor de rest ga ik wat kleine dingen in huis doen en zondag vieren we dan met de echtgenoot zijn familie.

Ik wil tot slot iedereen nog prettige feestdagen toewensen. Geniet van de warmte, de gezelligheid en van tijd met vrienden en familie. Op naar 2016!

 

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Merry Christmas

  1. Goed rusten en ook voor jullie prettige feestdagen!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

