Eurosong

Heeft er gisteren iemand naar Eurosong gekeken? Normaal gezien zit ik om de twee jaar trouw voor de TV om mij te ergeren aan het triestige niveau van de liedjes en om te vloeken als ze volgens mij weer eens de verkeerde naar het liedjescircus sturen. Ik beschouw mezelf niet als een grote fan van het Songfestival en ik blijf er zeker niet voor thuis. Maar als ik de kans heb, kijk ik wel. En dat geldt ook voor Eurosong.

Gisteren heb ik het compleet gemist. De echtgenoot had gemompeld dat er iets over het Songfestival te zien was en ik dacht dat het wel zo’n muffe documentaire zou zijn, waar ik toch geen boodschap aan zou hebben. Dus keken we naar iets dat we opgenomen hadden, tot mijn schoonmoeder plots belde. Ik zapte naar één en dammit, Eurosong was begonnen zonder mij! Ik was nog net op tijd om te zien dat Amaryllis deze week gewonnen had, maar blijkbaar wil dat niet zeggen dat ze ook effectief naar het Songfestival mag gaan dit jaar?! Soit, ik begreep het allemaal niet zo goed. Maar ik krijg gelukkig volgende week nog een kans om te kijken wat ze dit jaar allemaal weer verkeerd doen ;-). Hoera!

 

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

