10 dingen die je nog niet wist over Samaja

  1. Als klein meisje wilde ik met Koen Wauters trouwen (de Clouseau mania had mij zelfs als kleuter ferm te pakken). Mijn mama beloofde me dat hij op mij zou wachten, maar hij heeft zich duidelijk niet aan zijn belofte gehouden. Gelukkig maar ;-).
  2. Ik heb super flexibele gewrichten. Een frisbee gooien is voor mij aartsmoeilijk omdat mijn arm van nature niet recht vooruit strekt, maar een boog naar buiten maakt. Freaky!
  3. Toen ik Tales from the Crib ontdekte in 2014, ben ik in haar archieven gedoken en heb ik werkelijk elke blogpost gelezen sinds het begin. Haar schrijfstijl, daar ben ik nu eens echt jaloers op.
  4. Als er chips in de kast liggen, is het precies alsof ze mijn naam roepen. Doorgaans bezwijk ik dan nog dezelfde dag en gaat die zak er helemaal aan. Daarom halen we ook zelden chips in huis, anders zou ik mijn jeansbroeken niet meer dicht krijgen.
  5. Ik ben de eerste om te klagen over mijn stad en een boom op te zetten over alles dat hier verkeerd loopt. Maar o wee als iemand anders kritiek heeft op Gent, dan voel ik me persoonlijk aangevallen!
  6. Als je mijn kleerkast opentrekt, zie je vooral 50 tinten blauw.
  7. Ik haat strijken.
  8. Ik vind Nick Carter eigenlijk nog altijd een knappe man. Tja, ik val nu eenmaal op blonde mannen.
  9. Qua uiterlijk lijk ik absoluut niet op een Spaanse furie, maar ik ben wel behoorlijk licht ontvlambaar. Het lijkt me dan ook heerlijk om tijdens een ruzie eens ongestoord met borden te kunnen gooien (al doe ik dat uiteraard niet).
  10. Mijn grootste droom is om te kunnen zingen zoals pakweg Adele of Celine Dion. Mijn mama heeft wat talent en heeft vroeger nog in het koor van de opera gezongen, maar jammer genoeg heb ik de gave niet geërfd. Het blijft dus beperkt tot kwelen in de auto en achter mijn strijkplank, terwijl ik me op het podium van de MTV Awards waan.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op 10 dingen die je nog niet wist over Samaja

  1. Zij zegt:

    Wat leuk om die dingen hier te lezen en vooral heel tof geschreven ! 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Samaja zegt:

    🙂

    Like

  3. marliese9 zegt:

    1,2,7 en 10 kloppen hier (deels) ook wel. Met chips had ik vroeger ook een probleem, maar sinds ik daar ook echt ziek van word, is dat voorbij. Er komt hier wekelijks chips in huis voor mijn man. En daar kan ik gelukkig afblijven. Ik was een grote BSB fan, maar eerst was Brian mijn favoriet en daarna A.J. Ik vind ze geen één van beiden nog echt knap, maar die muziek brengt mij nog altijd terug naar mijn tienerjaren. Aan het archief van Tales from the Crib ben ik ooit begonnen. Toen ik mij nog steendood verveelde op mijn vorig job, maar ik vond gelukkig een nieuwe job voor ik erdoor was 😊. Maar is idd nog altijd superaangenaam om te lezen. Ik wou ook wel dat ik kon schrijven zoals Kelly. Wat 10 betreft, ik zing zo graag dat ik er doodgraag mijn beroep van had gemaakt. Maar aangezien ik zo vals als een kat zing, was dat helaas geen optie 😉.

    Liked by 1 persoon

  4. Samaja zegt:

    Toch wel een paar gelijkenissen tussen ons blijkbaar :-).

    Like

  5. Falderie zegt:

    O my god, Nick Carter! Leeft die nog?! 🙂
    (ik kocht vroeger de Joepie en op een bepaald moment stonden er heel vaak stukjes in over zijn jongere broertje, Aaron Carter. Om de een of andere reden vond ik die super, terwijl ik – tot op de dag van vandaag – nog nooit iets van zijn muziek heb gehoord!)

    Liked by 1 persoon

  6. Samaja zegt:

    Mijn zus heeft ook nog een Aaron Carter fase gehad, maar dat is gelukkig al lang geleden ;-).

    Like

  7. Evi zegt:

    Superfijn om wat meer over je te weten te komen! En met borden gooien, dat lijkt me inderdaad wel iets heerlijk te zijn voor tijdens een ruzie (al heb ik het zelf ook nog nooit gedaan 😉 )

    Liked by 1 persoon

  8. LJ zegt:

    Met borden smijten als ge boos zijt, dat moet heerlijk zijn!!! Ooit, ooit, als we geen onder-, boven- of zijburen hebben, ga ik dat goedkoop Blokkerservies van ons aan scherven smijten. Doe mij eraan denken als we in onze alleenstaande villa met geluidsdichte muren wonen 😉

    Liked by 1 persoon

  9. Pingback: Tien dingen die je nog niet wist over Samaja #2 | Samajatalk

Geef een reactie

