Check!

Al van ’s morgens vroeg in de gaten houden of de trams wel rijden in Antwerpen? Check!

Vloeken nu dat niet zo blijkt te zijn en we de vertrouwde P+R dus niet kunnen gebruiken? Check!

Alternatieve routes opzoeken naar de parkings in de buurt? Check!

Zus naar de bakker sturen achter koffiekoeken? Check!

Al twee weekends op rij naar dezelfde afspeellijst luisteren op Spotify, teneinde toch een beetje voorbereid te zijn? Check!

Comfortabele schoenen in de koffer zodat ik niet op pumps tot ginder moet wandelen? Check!

Geld op zak, tickets uitgeprint en goed humeur mee? Check!

Een halve dag recup gepakt om toch maar op tijd te kunnen vertrekken en het ergste fileleed hopelijk te omzeilen? Check!

Ontzettend veel zin hebben in het concert van Mumford & Sons vanavond? Dubbel check!

 

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

29 reacties op Check!

  1. Hahahahahaha, mijn vriendin gaat ook en helemaal door het dolle heen, het is in het sportpaleis blijkbaar,……als je er niet raakt, rij dan tot Wijnegem en doe ik jullie weg, het is vlakbij en dan heb je al de hinder niet. Uiteraard pik ik jullie terug op 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Samaja zegt:

      We plannen nu gebruik te maken van parking Dender… Hopelijk geraken we daar zonder problemen. We zouden de E34 nemen i.p.v. de E17 (we komen uit Gent) en afrijden aan afrit 7 (Sint-Anna). Klinkt dat een beetje OK? Ik moet google maps wel volgen, want ik ken Antwerpen eigenlijk niet zo goed…

      Liked by 1 persoon

  2. Leuk! Ik wens je een leuke avond girl! Check! Hihihi
    N’-joy!

    Liefs, Miss B°

    Liked by 1 persoon

  3. Falderie zegt:

    Heel veel plezier vanavond!

    Liked by 1 persoon

  4. glimlach hier achter mijn pc tijdens het lezen van je post ? Check !
    Veel plezier vanavond

    Liked by 1 persoon

  5. Heel veel plezier, Mumford & Sons is echt héél goed live 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Liese zegt:

    Veel plezierrrr

    Liked by 1 persoon

  7. Zij zegt:

    Het beste is inderdaad tot Melsele en van daaruit met de tram. Ik wist trouwens niet, dat de trams weer gingen staken 😦
    Ik hoop, dat jullie er goed geraken en vooral.. veel plezier bij Mumford&Sons 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Samaja zegt:

      Door de grote betoging gisteren in Brussel, reed ook het openbaar vervoer niet zoals normaal en de tram naar de park & ride reed bijna niet. Blijkbaar hebben ze toch speciaal trams ingelegd voor het sportpaleis, maar dat hebben ze pas laat aangekondigd, zodat wij al onderweg waren en in de file stonden. Maar goed, we zijn er meer dan op tijd geraakt en het concert was super!

      Liked by 1 persoon

  8. Sabine zegt:

    Leuk! Veel plezier bij het concert!

    Liked by 1 persoon

  9. Geniet ervan. Ik heb nog nooit van die groep gehoord, maar dat zegt meer van mij van van…

    Liked by 1 persoon

  10. Mrs. Brubeck zegt:

    Gewoon genieten en niet teveel verkeersproblemen! 😀

    Liked by 1 persoon

  11. Billy zegt:

    wow!!!
    Daar had ik ook wel willen naartoe gaan, maar in de week op concertavond is niet makkelijk voor een nachtwerker (zoveel verlof heb ik nu ook weer niet)
    Geniet ervan, Samaja!

    Liked by 1 persoon

  12. Evi zegt:

    Wat fijn! Hopelijk heb je er van genoten?

    Liked by 1 persoon

  13. tifosanele zegt:

    Wij zijn ook geweest! En het was uitstekend!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

