Van alles en nog wat – #30DayBlogChallengeNL

Ik doe met veel enthousiasme mee met de challenge van Haremaristeit, nadat ik erover las bij Myriam. De regels zijn niet heel streng, dus ik ga er gewoon hier en daar iets uitpikken dat me aanspreekt.

30-Day-Blog-Challenge-NL-1

Er zijn een paar topics in de lijst waar ik al eerder over geschreven heb. Dus vandaag kies ik voor de gemakkelijkste weg ;-).

Als ik de lotto zou winnen, zou ik eigenlijk niet zoveel veranderen. Als het echt héél veel geld was, dan stopte ik met werken. Je kan er hier meer over lezen.

Mijn mooiste vakantie was ongetwijfeld onze reis naar Nieuw-Zeeland. Ik heb daar al zeer vaak over geschreven. Voor diegenen die het allemaal nog eens willen bekijken (of ontdekken voor de eerste keer), ik schreef over ons bezoek aan Hobbiton, de excursie op een gletsjermeer aan Mount Cook, onze korte wandeling in Tongariro, het bezoek aan twee geothermische parken, een boottocht langs de fjorden, onze zoektocht naar walvissen en onze wandeltocht in het Abel Tasman National Park.

Ik heb al een paar keer over het bloggen zelf geschreven, wat je hier, hier en hier kan lezen. Ik heb geen specifieke doelen, ik schrijf gewoon graag en vind het leuk dat er interactie is met andere bloggers. Ik heb nog steeds een zeer bescheiden aantal volgers, maar dat vind ik helemaal niet erg.

Over mijn gênante momenten heb ik ook al heel uitgebreid geschreven en wel hier. Ik waarschuw u, het is de moeite…

Met deze luie wijven post neem ik voor twee weken afscheid. Ik neem dit weekend het vliegtuig naar Reykjavik, samen met de echtgenoot en ik heb me voorgenomen om even niet te bloggen en me gewoon op de reis te focussen. Blogs lezen zal ik waarschijnlijk wel nog doen, al is het maar omdat ik dat gewoon ook allemaal oprecht graag lees en het niet altijd boeken moeten zijn. Je zal hier nog een aantal posts zien verschijnen die ik nog in het kader van de challenge geschreven had, kwestie van toch een beetje leesvoer achter te laten ;-), maar voor de rest zal het dus behoorlijk stil worden.

Tot binnen twee weken!

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Van alles en nog wat – #30DayBlogChallengeNL

  1. greet zegt:

    Veel plezier in Ijsland. Geniet ervan! En hier op de blog tot binnen een week of twee!

    Liked by 1 persoon

  2. Veel plezier!! En ik ga dadelijk die gênante momenten eens lezen, zie.

    Liked by 1 persoon

  3. Falderie zegt:

    geniet van jullie reis!

    Liked by 1 persoon

  4. Mrs. Brubeck zegt:

    Heerlijk vooruitzicht! Geniet en maak veel mooie foto’s!

    Liked by 1 persoon

  5. Liese zegt:

    Gezellig! Have fun

    Liked by 1 persoon

  6. Zij zegt:

    Ik wens jullie een super vakantie toe in IJsland! En een koffer vol mooie herinneringen!
    Geniet er van en tot binnen twee weken!

    Liked by 1 persoon

  7. Billy zegt:

    veel plezier daar!!!

    Liked by 1 persoon

  8. Fijne reis. Geniet ervan!!!

    Liked by 1 persoon

  9. jessieclaes zegt:

    Have fun!! Ik hoop snel te volgen in die richting een keertje 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Veel plezier, geniet ervan en ga volop voor het vakantiegevoel!

    Liked by 1 persoon

  11. LJ zegt:

    Ha, hier ook een blogpauze 🙂 Maar oei ik laat geen schrijfsels achter, nu voel ik mij schuldig! 😀
    Geniet van de reis!!

    Liked by 1 persoon

  12. Evi zegt:

    Geniet van de vakantie! Ik kijk nu al uit naar het reisverslag 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

