Good things – augustus

calendar-999172_960_720

  • Ik ging naar de Lokerse Feesten, waar ik genoot van optredens van Milk Inc, Stan Van Samang en Marco Borsato. In de krant stond er een bijzonder denigrerende recensie, want ja, wie gaat er nu kijken naar Marco Borsato? Wel, ik bijvoorbeeld! Het was de eerste keer dat ik hem aan het werk zag en dat viel me zeer goed mee. Wat een gezellig festival is dat trouwens, ja, ik heb er heel erg van genoten.
  • We zaten nog eens samen met de vriendin die gaat trouwen en haar toekomstige man om de ceremonie te bespreken. Ik ging mee om het kleed op te pikken en we hebben daar meteen een gezellige namiddag op het terras aan gebreid. Zalig! Het lijkt wel alsof we nog dichter naar elkaar toe gegroeid zijn tijdens de voorbereidingen van hun trouw en dat is een fijn gevoel.
  • De weken voor ons verlof verliepen vrij rustig op het werk en ik vond daardoor een beetje mijn tweede adem. Ik werd niet opgejaagd, er hingen geen intriges boven mijn hoofd… Ik weet dat het anders zal zijn in september, maar daar besloot ik nog niet aan te denken.
  • De akte voor de verkoop van ons appartement werd getekend. Nu hebben we dus gigantisch veel geld op de rekening staan, al is dat maar voor even ;-). We weten nu ook wanneer we eigenaar van het huis gaan worden en die dag komt razendsnel dichterbij!
  • Vooraleer we bij de notaris verwacht werden, gingen de echtgenoot en ik gezellig samen ontbijten. De kuisvrouw kwam net die ochtend en anders liepen we in haar weg. First world problems en al ;-).
  • We zaten deze maand 12 dagen in IJsland, een reis die zelfs onze verwachtingen overtrof. En die waren nochtans redelijk hooggespannen. We hebben veel gewandeld, ettelijke kilometers met de auto gereden doorheen prachtige landschappen en als klap op de vuurpijl lukte het ons deze keer ook om walvissen te spotten. Een topervaring!
  • We hadden onszelf getrakteerd op tickets voor de Harry Potter expositie in Brussels Expo waar we kostuums, allerlei voorwerpen en decorstukken uit de film konden zien. Het was niet overweldigend, maar best wel leuk om eens te doen.
  • We spraken nog eens af bij vrienden thuis, wat best lang geleden was. We aten een lekkere pasta en keuvelden over vanalles en nog wat. Een ideale zondagnamiddag als je het mij vraagt.

Augustus is alweer voorbij en was een zeer goede maand vol vakantie, reisplezier en leuke gesprekken. Zo mogen er nog veel volgen!

September belooft hectisch te worden, met de voorbereiding van de verhuis en alle rompslomp die daarmee gepaard gaat. Op mijn werk hangen er veranderingen in de lucht en het is nog maar zeer de vraag of dat er van de goede soort gaan zijn. Ik probeer er niet over te piekeren, maar ik vrees dat ik zondagavond niet gemakkelijk in slaap zal geraken. Voor de rest staat er niet zoveel op het programma qua sociale activiteiten, maar dat kan natuurlijk nog veranderen.

Had u een leuke maand?

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Good things – augustus

  1. Falderie zegt:

    Ik had ook een leuke maand. Met een heerlijke vakantie en veel kleine uitstapjes. Dat ga ik in september proberen verder zetten (maar dan zonder lange vakantie!) 😉

    Liked by 1 persoon

  2. fijne dingen gedaan en jaloers op je Ijsland-trip 🙂
    Augustus was voor mij ook een leuke maand: Utrecht, waddeneilanden, zeehonden gespot, dogsitten, zwemmen in privé-openuchtzwembad,…

    Liked by 1 persoon

  3. LJ zegt:

    Hé niks tegen Marco hé! Ik was daar vijftien jaar geleden gigantische fan van, en kon al zijn liedjes meebrullen, dat heeft heel het middelbaar geduurd 🙂 *nostalgie*
    Klinkt inderdaad als een leuke maand!

    Liked by 1 persoon

  4. Flavie zegt:

    Wij hadden een hele leuke maand augustus… een fantastische zomer zelfs 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

