7 weetjes over Samaja – Versatile Blogger Award

02-40dagenbloggen

Victoriaย nomineerde me voor de Versatile Blogger Award. Hoera! Als je haar blog, The Victoria Tales, nog niet kent, ga zeker eens een kijkje nemen. Ze blogt nog niet zo heel lang maar ik ga er graag lezen over haar dagelijks leven, haar studie, twijfels, … Ze doet dat op een leuke, frisse manier. Ik ben alvast fan. En dat zeg ik niet omdat ze mij genomineerd heeft ;-).

Het idee achter deze Award is simpel:

  1. Je moet de persoon die je genomineerd heeft bedanken en naar hun blog linken.
  2. Benoem de nominaties en laat ze weten dat ze genomineerd zijn.
  3. Nomineer minstens 15 bloggers naar keuze.
  4. Deel 7 feitjes over jezelf.

Omdat ik de laatste dagen nog niet genoeg over mezelf heb geschreven, volgen hier dus nog eens 7 weetjes :-).

1. Ik heb zomersproetjes en vind die niet zo mooi. Bij een ander wel, maar op mijn gezicht staan ze niet mooi verspreid en ziet het er gewoon raar uit. Ze komen niet elke zomer tevoorschijn en ik bescherm mijn huid goed, dus hopelijk wordt het niet erger.

2. Ik peuter graag in mijn neus. There, I said it!

3. Ik heb al zo’n 15 jaar min of meer hetzelfde kapsel. Eigenlijk heb ik sinds mijn kindertijd nog maar drie kapsels gehad. Eerst super lang haar dat altijd in een vlecht of een staart werd gedaan, daarna nog steeds lang haar dat ik los in een middenstreep droeg en de laatste 15 jaar is het meer halflang en in laagjes geknipt. Een durver ben ik op dat vlak niet.

4. Als ik een goed zittende broek vind, bestel ik ze soms twee keer. Want je weet maar nooit wanneer je nog eens zo’n goede pasvorm gaat vinden. Winkels veranderen nogal graag hun modellen of de mode verandert en dan begint de hele zoektocht weer opnieuw.

5. Ik speel graag Candy Crush. Het is bij momenten een lichte verslaving, tot ik weken blijf steken in hetzelfde level en ik prompt alle interesse verlies.

6. In het middelbaar studeerde ik Latijn-Moderne Talen. Ik had toen echt een talenknobbel en genoot van de lessen. Jammer genoeg blijft er vandaag van mijn Spaans en Duits niet veel over. Engels beheers ik dan weer zeer goed en Frans, dat gaat. Al is dat laatste ook fel verminderd sinds ik niet meer in Brussel werk.

7. Vroeger was mijn lievelingsdier een konijn, dan weer een tijger en daarna een dolfijn. Nu is het een jachtluipaard. Geweldige beesten! Toch krijg ik er geen van de echtgenoot ;-).

Ik ga niemand nomineren omdat ik eerlijk gezegd niet goed weet wie het leuk zou vinden en wie niet. Bovendien vraagt dat toch wat tijd om uit te zoeken en nu met die 40 dagen bloggen heb ik het al zo druk ;-). Mocht u zich geroepen voelen, ik lees graag weetjes over andere bloggers, dus neem dit idee gerust over!

 

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

25 reacties op 7 weetjes over Samaja – Versatile Blogger Award

  1. Dankje voor lieve woorden! ๐Ÿ˜€ overigens begrijp ik niet waarom de echtgenoot je geen jachtluipaard gunt. Is hij meer een hondenmens dan een kattenman? ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  2. Hier ook zomersproetjes, ik vind dat niet zo erg, haha ๐Ÿ˜€
    En dat tweede doe ik ook soms… vooral als ik korstjes heb zo met een verkoudheid.
    (eerlijk als we zijn ;))

    Liked by 1 persoon

  3. Lize zegt:

    Leuk om zo wat meer te weten te komen over jou ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  4. Mrs. Brubeck zegt:

    Wel flauw dat je geen jachtluipaard krijgt vind ik ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    En yep, hier naast wordfeud ook candycrush!

    Liked by 1 persoon

  5. Ik moet lachen om punt 4. Dat heb ik ook zo! Mijn ‘MVT’ houd ik op peil met zo nu en dan flink hardop teksten lezen. Dan blijft het een beetje soepeltjes in het hoofd. Leuke post! ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  6. Liese zegt:

    Ik heb ook zo’n broekenprobleem. En zelfs als ik na een half jaar dezelfde broek tegenkom in een winkel en ze aanpas dan blijkt ze niet meer te passen! Hoe is dat mogelijk???

    Liked by 1 persoon

    • Samaja zegt:

      Ik versta dat ook niet. Ik heb twee broeken uit de Esprit, zelfde maat en zelfde pasvorm. De ene kocht ik drie maanden na de andere en de taillebanden verschillen ettelijke centimeters. Toch vreemd…

      Like

  7. Candy Crush daar ben ik vanaf! oef!! ๐Ÿ™‚
    Je hebt trouwens katten die een beetje op jachtluipaarden lijken, misschien is dat een idee? de savannah kat en de bengaal ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Samaja zegt:

      Ik zou wel willen, ik ben echt een kattenmens. Ik zaag tegen de echtgenoot al jaren dat een kat in huis zo leuk zou zijn. Maar mijn verstand zegt dat het dan moeilijker wordt om te reizen, je moet dan altijd opvang zoeken enzo. Dus wachten we toch nog een beetje. Als ik ooit zwanger ben en ons leven verandert, haal ik meteen een kat in huis ๐Ÿ˜‰

      Liked by 1 persoon

  8. Mrs. T. zegt:

    Ook Candy Crush verslaafd. Maar meer nog Alpha Betty. Ken je dat? Erg leuk.

    Liked by 1 persoon

  9. Evi zegt:

    Oh dat doe ik ook wel eens, als een kledingstuk goed zit er twee stuks van kopen ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  10. Hihi, toffe weetjes! En heerlijk eerlijk, die nummer 2 (want inderdaad, doet niet iedereen dat weleens?).
    Ik heb ook al jaren hetzelfde kapsel: elke keer ik naar de kapper ga, denk ik “nu misschien toch eens รฉcht iets anders”, maar verder dan afwisselen tussen met en zonder froefroe kom ik uiteindelijk nooit ๐Ÿ™‚ Terwijl uiteindelijk, het is haar he, als het echt tegenvalt, moet ik gewoon geduld hebben en groeit het wel weer goed. En toch niet durven ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

