24K Magic

02-40dagenbloggen

Woensdag 29/03 om 10u ’s ochtends

Mijn keel is schor, mijn haar staat alle kanten uit en er kwam wat opsmukwerk aan te pas om mijn wallen onder controle te krijgen. Ik heb het gevoel alsof er een truck over me gereden is, maar dan een party truck met glitters, funky muziek en bakken energie.

De avond voordien:

Meebrullen, dansen, een feestje bouwen. Die woorden vatten het perfect samen. De energie spatte van het podium en werkte aanstekelijk. Hij zei het zelf: “There ain’t no chilling at a Bruno Mars show”. Dat was niet gelogen! Er zat serieus wat vaart in het optreden en het was bij momenten een overweldigend geheel dat serieus binnenkwam. We hadden staanplaatsen en dus maakte ik me wat zorgen over mijn rug, maar van pure adrenaline heb ik helemaal niets gevoeld.

Als ik een minpunt moet vinden, dat kon je zeggen dat het er hier en daar aan te zien was dat we de wereldpremière voorgeschoteld kregen. De klank zat in het begin niet goed, maar dat lijk ik tijdens elk concert in het Sportpaleis wel te denken… Misschien had ik toch maar beter oordopjes meegenomen. Gelukkig kregen ze dat goed eens de show helemaal op gang kwam. En vanaf dan was het genieten. Wat een stem voor zo’n klein ventje :-).

Het was de tweede keer dat ik hem aan het werk zag en wat mij betreft niet de laatste keer!

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op 24K Magic

  1. Niks voor mij, maar blij dat jij genoten hebt!

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Good things – maart | Samajatalk

  3. Zij zegt:

    De oudste zoon is ook geweest en hij geraakte er niet over uitgepraat! Nog nooit zo’n toffe show gezien, zei hij 😉

    Liked by 1 persoon

  4. Flavie zegt:

    Oh zo jaloers!! Van zodra het eens past wil ik ook eens gaan 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

